usch

2010-01-29 @ 16:25:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

min vecka har vart dålig.. sen i osndags har jag mått skitilla har vaknat och fårr springa in på toan för jag trott att jag ska spy men det kommr ingenting sen under dagarna har jag oxå mått sjukt illa till och från så jag har blivigt hemma från jobbet.. det går ju inte jobba så heller.. har mått illa ganska länge igentligen men inte såhär illa.. det har bara varit lite smått illamående innan så man har ju kunnat jobba med det utan problem.. jag trodde först att det va kräksjukan som va på G men den ligger väl ändå inte o gror i flera veckor lixom.. *suckar* jag fattar ingenting..

så grädden på moset så åkte min älskling till varberg för en stund sen så jag är aldelles ensam hemma i helgen.. så himla tråkigt men ja så blev det den här gången.. kan inte ta med hundarna dit ner och vi orkade inte åka o lämna dom nere på öland den här gången så jag fick snällt lov o stanna hemma.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback