Bra dag!

2011-04-18 @ 21:34:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har haft en så bra dag idag! Nästan inget ont alls, lite småilningar ner i skinkorna men inget värre än så. Underbart faktiskt! vädret har också varit helt underbart så när jag klev av bussen här hemma i VH så gick jag och köpte mig en glass :P En av dom nya Magnum vart det, den var good, jäkligt söt och chokladig men det var perfekt för mig som var glass och chokladsugen :D

Nu ska jag titta klart på "En unge i minuten" och få ännu mer längtan efter vårt lilla mirakel!


Magnum Ghana
Glass med miljöcertifierad kakao från Ghana.
Chokladöverdrag med krämig hasselnötsglass och virvlande chokladsås


Kommentarer
Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

På guldfynd :) Hon hade beställt den där, vet inte om det var för att de var slut eller för att de är beställningsvara. Men den var riktigt fin :D

2011-04-19 @ 17:43:04
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback