Pojkarna och jag =)

2011-04-01 @ 12:39:53 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

 
   

1. Ja, jag kan inte knäppa min jacka längre. Blir lite kallt om magen ibland men det får gå =)
2. Här sitter mina fina pojkar så fint och väntar på att få gå ut!
3. Trist väder, grått och regnigt.. Det positiva är att snön smälter bort!
4. Pojkarna bryr sig inte om vädret. Men se så dom går, nästan fullt koppel ut framför mig. Dom som känner mig och vet hur noga jag är med hur dom går i koppel vet all jag aldrig *nästan* låter dom gå såhär slappt. Men så blir det när man inte kan gå i deras takt när man har ont.
5. Torka tassarna var inte roligt idag och det ska synas tydligt hur missnöjd man är hihi
6. Frulle till pojkarna, dom fick lite överbliven potatis från igår i maten med. Gottigt!
7. God frulle till mig.. mm oboy =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback