Resan!

2011-04-23 @ 08:43:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Resan gick ner mot Öland klockan 10,30 igår förmiddag. Som vanligt kom vi inte iväg vid den tiden vi hade tänkt oss men det gjorde ju inte så mycket hehe På väg ner stannade vi till i Västervik för att hälsa på Therese och barnen, så vi fikade lite och pratade om lite allt möjligt och så såklart var det ett himla fnittrande på mig och Therese, som alltid hihi

När vi sen åkte vidare så skulle jag få tag på mamma men det va ju lögn för hon svarade ju aldrig i sin telefon, så då svängde vi in i Oskarshamn och stannade till hemma hos henne och pratade i stället.. Vi var inte där så länge men vi fick i alla fall sagt det vi ville ha sagt =)

Väl framme på Öland fick vi god mat. Potatis, sås och ungtupp så jäääklar gott var det! Så hade Karin köpt bebiskläder i USA till Lillkotten som vi tittade på, åh det var så himla gulliga kläder och en ubersöt badhanduk med små grodor på! Längtar ännu mer efter bebis nu ^_^ (jag ska ta bilder sen)

Det vart inte mycker mer än så igårkväll för vi va så himla trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback