Sjukskriven

2011-04-28 @ 17:21:28 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag varit hos läkaren på barnmorskemottagningen. Hon ställde lite frågor och sånt och sen ville hon trycka lite på mig oxå.. hon tryckte till så satan vid svanskotan så jag blev tårögd och efter det var det inga problem med att fylla i papper om sjukskrivningen. Jäklar vad ont det gjorde, jag känner ju att det gör ont hela tiden såklart men SÅ jäkla ont.. huga! Hon sjukskrev mig i en månad i alla fall, så det känns skönt! slipper jag ha den här jobbångesten och plåga mig själv på jobbet!

Eftersom att bussarna gick helknäppt idag så hade jag 35 minuter att slösa innan jag skulle till läkaren så jag passade på att gå in på babyland och kika lite.. åhh det finns så mycket som jag vill ha. Jag har nog inte fattat ännu hur långt gången jag är för hela tiden tänker jag "nej men det kan jag vänta med det är långt kvar innan Lillkotten kommer" Men den kan ju faktiskt komma om 8 veckor :O och det är ju ingenting!! Fast jag tror att jag kommer att gå över en vecka.. Men det går ju lixom inte att veta, den kan ju komma närsom igentligen!

Nej jag ska inte tänka på hur lite tid det igentligen är kvar för jag blir så stressad med allt som måste fixas innan!


Kommentarer
Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

sv: Tack! :D

Jag slutade också röka tvärt när jag plussade :) Duktiga vi är!! :D

2011-04-30 @ 17:36:57
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback