BVC och Läkarundersökning

2011-08-25 @ 17:18:15 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det var dags för besök hos BVC idag och även en läkarundersökning på lillsnorpan. När vi kom dit fick vi sitta och vänta i typ 40 minuter, så då han ju Olivia att bli riktigt otålig så jag fick amma henne där och så somnade hon.. så klart.. Men faktiskt så var hon på bra humör sen när hon skulle vägas och mätas så det gjorde ju inte så mycket då, läkarundersökningen gick finfint och han sa att hon var en fin liten flicka och att allt såg bra ut, han sa även att hon är ovanligt stark i nacken för att vara sju veckor gammal.. Så där stod jag fånigt stolt hihi men det tycker jag allt att jag får vara :P

Vikt: 4640 (+180g)
Längd: 56,5cm (+1,5cm)
Huvudomfång: 37,5 (+1,5cm)


Älskling <3 (några veckor sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback