Ensamma

2011-08-22 @ 21:00:22 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har varit på stan med mormor och morbror idag jag och Olivia. Pappa han åkte till Norrköping idag och kommer troligen inte hem förens på fredag.. så nu är vi helt själva men det ska nog gå finfint det! Men i alla fall så bytte jag en klänning som Olivia fått av Alles moster. Det fick bli 2 st pyamaser så imon ska vi tvätta dom så att hon kan använda dom =) Jag köpte även en jättesöt liten filt till henne på Lindex. Trevlig dag på stan! Mamma och jag bestämde oss för att gå hem så då fick vi en liten promenad också, perfekt!

Min pappa kom förbi en sväng när vi kom hem. Alltid lika trevligt och Olivia blir alltid glad när hon ser honom =)

Nu ligger Olivia och sover sött i sin säng. Jag brukar ju ha henne sovandes här i soffan tills jag ska gå och lägga mig, men jag tänkte jag skulle ändra på det nu, så att jag kan få lite egentid.. och så kan jag och Alle få ha lite egentid också sen när han är hemma. Myspysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback