Handlat!!

2011-08-19 @ 21:01:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi trottsade regnet och for in till Kalmar, och vi hade tur för när vi kom in så var det uppehåll:-)

Vi hittade massa fina/söta kläder till Olivia som fick följa med hem! även farmor hittade mycket fint till lilltjejen! Tack så mycket!! (ska försöka komma ihåg att ta bild på allt imon)

Jag hittade två par skor för 99:-/st, det är fake converce.. duger fint åt mig så jag köpte ett par röda och ett par svarta =) Alexander var och köpte sig en ny telefon.. så nu är jag givetvis sugen på en likadan.. just typiskt.. Får se om jag kan få göra en deal med tre hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback