Myslördag!

2011-08-07 @ 19:14:41 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Lilla familjen begav sig in till stan för att införskaffa nya miniformdroppar till Olivia. När vi ändå var i stan så gick vi in en sväng på Kappahl och hittade så fina kläder till henne, det fick bli en blommig klänning, en vit kofta, ett par vita tunna strumpbyxor med småsmå hjärtan på, en blå klänning och ett par randiga leggings.. Såå sött så vi kunde inte låta bli :P Vi passade på att gå ner till bokaffären också så att jag kunde få köpa mina klisermärken som jag skulel ha till boken som jag skriver i om Olivia(började skriva i den när jag fått veta att jag var grevid) och så skule Alle ha en kalender. När vi hade uträtat våra små ärenden så gick vi till ett fik och lunchade, jag tog en räkmacka och en kaffe och Alle tog en köttbullemacka och kaffe.. Gott var det!

Alle jobbade natten så Olivia och jag var själva hemma. Så vi bestämde oss för att ringa till mormor och fråga om hon skulle med på promenad och det skulle hon. Vi gick till kyrkogården och kollade till gravarna lite.. Vi gick även en runda och kollade lite, det är så fridfullt och mysigt på kyrkogårdar!

När vi sen kom hem var Olivia pigg eftersom att hon hade sovigt hela promenaden så hon somnade inte för natten förens klockan var typ tolv.. Då var jag skapligt trött kan jag säga, men jag sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback