Saker till Olivia <3

2011-08-16 @ 23:34:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivias morfar kom förbi en sväng idag, han hade med sig massa böcker till mig som han inte ville ha kvar. Så hade han med sig mina gympaskor(jag har väldigt mycket saker hemma hos pappa fortfarande) som jag tänkte jag skulle ha på mig när jag går mina långpromenader, dom är lite mjukare än dom jag har gått i tidigare. Olivia sov när han kom hit så då tänkte vi att vi skulle passa på och fika så länge men så fort jag hade hällt upp kaffe till mig och skulle hugga in på bullarna så vaknade hon, så jag fick snällt sätta mig och amma henne och vänta med kaffet.. hon måste ha någon sensor som piper när jag ska äta eller fika haha det slår aldrig fel :P När Olivia var mätt och belåten så fick morfar äntligen gosa med henne =) jag fick dricka mitt kaffe och hänga tvätt och lite sånna saker så det var bra =)

När pappa hade gått hem så åkte vi iväg till möbelcenter för att köpa en babysitter till lilltösen. Vi hittade en fin röd babysitter som är ställbar i ryggen och i fotändan. Vi hittade även ett jättefint babygym som vi köpte och en söt musikmobil till hennes säng. Så det blev lite mer saker som fick följa med hem än vad vi tänkt oss, tänk så det kan bli ^_^ Ska ta bild på grejjerna när vi har plockat upp dom så ni får se =)

Nu ikväll är det väldigt bubbligt i hennes lilla mage så det är väldigt gnälligt.. Sitter och funderar på om jag har ätit något som har ställt till det för henne =( stackars liten, just nu "gnossar" pappa Alle henne på örat och förser henne med nappen som hela tiden åker ut.. hoppas hon somnar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback