dagarn som gått!

2011-12-13 @ 19:26:49 | Publicerat i: Film/Serier | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ojojoj här var det ett stort gap sen senast jag skrev! men jag ska försöka uppdattera mig lite kort =)

Torsdag: Ja då blev vår lilla älskade Olivia 5 månader gammal. Tänk vad fort tiden har gått.. känns som att hon föddes för bara någon månad sen.. men samtidigt så känns det som att man alltid har haft henne..  

Alexander kom hem och vi var på en föräldraträff på BVC och lyssnade på en från familjerätten (tror jag det var i alla fall) om hur relationen ändras när man blir föräldrar. Man tänker inte riktigt på innan bebisen kommer hur drastiskt ens liv komer att ändras.. det var faktiskt rätt nyttigt att lyssna på den här snubben.. han visste vad han pratade om!

Fredag: Jag kan inte riktigt minnas vad vi gjorde då.. så jag antar att vi bara hadde en skön hemmadag.. men jag är inte helt säker ^_^ minnet är bra men kort :D

Lördag: Ja, då kom Therese och Nathalie hit och stannade över natten.. supermysigt även om hon satt och sov här i soffan när vi kollade på film ;) hihi *retas lite* Alexander tog ett pass på taxin den här natten så det var kul att dom var här så slapp olivia och jag att vara själva =)

Söndag: Alexander skulle sova på förmiddagen så jag, Therese och barnen gick ut och gick och hamnade på kyrkogården där vi var och tittade hur mormors grav såg ut och sådär.. det va fint hos henne=) Det är mysigt på kyrkogården men även hemskt, speciellt när man ser alla små barns gravar =( jag kan inte ens föreställa mig hur det känns att förlora ett barn.. fy fan.. ingen ska någonsin behöva gå igenom det men tyvärr är det aldelles för många som får göra det ändå.. usch jag tycker så synd om alla mammor och pappor som får gå igenom något så oerhört hemskt!

På eftermiddagen så åkte Therese och Nathalie hem till Västervik igen.. strax efter så kom Gabriella hit igen! Så roligt när du kommer och hälsar på gumman!! <3

Måndag: Vi gjorde inte så mycket.. satt framför tv och hade mysigt bara och så gick jag, Olivia och Gabriella en långpromenad som var kall men superskön! När vi kom hem lagade vi mat och efter maten så åkte Alexander till Växjö för att jobba.. känns alltid tungt när han åker.. =( men han jobbar bara 3 dagar den här veckan.. visserligen 12 timmarspass.. men han kommer i alla fall hem tidigare på fredag när han sovigt klart :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback