Ja...

2011-12-30 @ 17:03:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Oh, seg uppdatering var det här! förlåt för det men har inte ens tänkt på hur fort dessa dagar har gått!

Julen har varit bra! på julafton var vi hemma hos min mamma och firade.. trevligt var det, men ser blir lätt lite för mycket trams vilket inte är så kul.. men men sånt man får ta.. Olivia fick massor med julklappar och älskade att riva av pappret.. sen va det inget roligt längre haha

Nu sitter vi i bilen på väg till Öland för att lämna hundarna som vi har haft hemma den här veckan.. jisses inte minns jag att dom hårar så jävligt.. dammsugaren har fått jobba kan jag lova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback