Bloggdesign

2011-01-31 @ 21:32:01 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Inatt gick jag och la mig klockan 1:00 vilket inte var alltför smart eftersom att klockan ringde redan vid 5:00 i morse.. vad gjorde jag då upp så länge när jag ska upp och jobba kan man ju undra? Jo jag satt och pillade med min nya design som ska upp här när den är klar, men det tar tiiid då jag är väldigt ringrostig.. Igentligen skulle ju Thesse göra min design men hon blev så förbannad för hon fick inte heller allt att fungera så då bestämde jag mig för att göra det själv, men inte blev det bättre av det.. jag va så arg igår så jag ahde kunnat slängt ut datorn. Så såg ja sen att det va endast ett mallanslag som hade gjort mig så arg.. haha pinsamt att erkänna men sant så sant ^_^

Aja designen kommer när den kommer.. jag skriver så länge så märker ni när det ser annorlunda ut här :) Jag måste gå ut en sväng med hundarna så dom får sin nattpink och sen måste jag gå och lägga mig så att jag orkar med långdagen på jobbet imorgon.. jobbar stägning vilket inte alls e så roligt.. :/



Det är visst inte bara jag som är trött ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback