Bra natt!

2011-07-13 @ 23:17:09 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Oj vad vi fick sova inatt! Olivia var vaken i ca två timmar och ville amma men annars så har både hon och vi sovigt himla bra! Vid typ 7,30 kom pappa och knackade på dörren eftersom att han skulle följa med Alle och lämna bilen på service så att Alle fick skjuss hem igen.. Då var jag vaken en liten stund men sen somnade jag om igen och vaknade inte förens 10:00 och då sov Olivia fortfarande! helt otroligt.. Jag var helt utvilad!! =P

I eftermiddag fick vi besök av Thomas och Melvin som kom på lite fika och för att titta lite på vår fina flicka, dom stannade inte så länge.. Thomas var snäll och körde Alle till SAAB för att hämta vår bil.. Nya bromsar har den nu så nu jäklar så är det helt safe att åka/köra igen =) Känns tryggt =)

Nu ikväll så gick jag och Olivia på en promenad och träffade Thesse, Linnea och Linda. Det var mysigt att bara få sitta ner och prata en stund om förlossning och allt nytt som jag går igenom.. som hon så väl känner igen sig i =) Självklart så vart det snuttetime när vi var ute men vi hade filt och grejer med oss så det var bara att sätta sig på en parkbänk och amma.. Filten la vi över lilltjejen så hon inte skulle bli kall och det gick så bra så =)

Nu börjar hon vakna till här så det är amningsdags igen! sen blir det sängen för oss! så hoppas vi åå en lika bra natt igen =)

(förlossningsberättelsen är påbörjad men långt ifrån klar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback