Lugn och skön dag

2011-07-02 @ 22:29:52 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen har spenderats med Thesse och ett pussel.. Skiitlänge sen vi bara satt och pillade med ett pussel och bara snackade skit så det var mysigt som fasen! synd bara att det var så jävla varmt så det kändes som man skulle kvävas ibland.. helt hopplöst..

Nu ikväll så kom Valle hit och hjälpte oss att få upp Lillkottens hylla över skötbordet, det blev finfint =) Så hade vi lite mer saker som han hjälpte oss att få upp så nu borde det inte vara något mer borrande på ett tag.. våra grannar är nog lagom glada på oss efter allt borrande haha men så är det ju när man flyttar in.. man måste ju få göra sitt hem som man vill ha det =) Vi har ju borrat vid bra tider ialf =)

Jag är precis uppkommen från ett kallt bad i badkaret tillsammans med en bok jag har börjat på.. Nattens ögon av Dean konz.. hoppas att den är lika bra som dom andra jag läst av han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback