Nattmys!

2011-07-14 @ 04:05:06 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu sitter jag och ammar igen.. jag tycker faktiskt dessa nattamningar är mysiga! speciellt när jag har fått sova några sammanhängande timmar så jag orkar vara vaken utan att tvinga mig själv..

Olivia har varit så duktig första delen av natten och sovit i sin säng :-) jag ska prova att lägga henne där sen igen när hon ätit klart får vi se hur det går! spännande va ;-) (för mig är det spännande hihi)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Skönt att du passar på å sover på dagarna! Det önskar jag att jag med kunde! Men Julia vill inte att mamma ska blunda! ;)

2011-07-14 @ 22:56:27
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback