Staden

2011-07-21 @ 19:58:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Eftersom att Olivia och jag var själva hemma så ringde jag min pappa i morse och frågade om han kunde komma och ta ut hundarna åt mig, och det kunde han.. mycket snällt av honom!

Vid 14 tiden gav Olivia och jag oss iväg mot stan. Det var meningen att vi skulel ta bussen in men när vi kom ner till vägen så fräste bussen bara förbi så då tog vi oss en promenad i stället, välbehövligt och skönt var det! När vi kom in till stan mötte vi upp Thesse som avtalat och så gick vi omkring och strosade lite. Lindex är en farlig affär att gå in i just nu! Det blev några inköp till Olivia som inte hade några rosa kläder ännu, och det tyckte ju mamma att det måste hon ju bara ha! Det finns så mycket fint, det här fick följa med oss hem:


Jag köpte även en pyamas och en till body till henne men det fanns ingen bild på dom på hemsidan.. Det söta settet fick Olivia av Thesse. Tack så mycket!! När vi hade varit och shoppas på Lindex så gick vi ner till en izzeria och åt mat.. En kebabtallrik fick det bli.. Sen skulle vi kolla efter hårklämmor till mig men hittade inga, däremot hittade jag en bok till mig som jag köpte.. får vi se när jag har tid att läsa den haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback