Västervik igen =)

2011-07-22 @ 19:28:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen har vi tillbringat i Västervik hos Therese, Nathalie och Adam.. Det var jag, Olivia, pappa och mamma som åkte upp för att hälsa på.. Alexander han ville vara hemma och bara ta det lungt eftersom att han ska jobba inatt. När vi kom till Västervik så var Thomas och Melle där också så det var full rulle.. Jag blev faktiskt väldigt stolt över Olivia idag för hon har varit så snäll och inte skrikigt en massa.. Hon sov mest även att det var ett himla liv på pojkarna i mellanåt =)

Nu ikväll är vi ensamma hemma eftersom att Alexander jobbar kväll/natt. Olivia sover (!!) igen så vi får se hur hon sover inatt, troligen så kommer hon vara ganska vaken hela natten.. Det lär jag ju märka hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback