BM-besök

2011-06-26 @ 21:24:19 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

I måndags (20/6) så var vi på vårt första besök hos vår nya barnmorska Elise. Hon verkar vara bra =) Vi satt och pratade en hel del och gick igenom graviditeten så att hon skulel bli lite uppdatterad om hur allt har varit och är. Ny blodgruppering var vi tvugna att fixa så fick lämna blodprov. Skumt igentligen att blodgrupperingen jag fick uppe i Haninge inte gäller här nere. Men men det gör ju inte mig något att lämna blodprov.

Så här såg det ut

HB: 118 (-10 sen förra gången, berodde på att jag inte tagit mina tabletter som jag ska, hittade dom inte i packningen)
Blodtryck: 110/75
SF: 35,5 cm (+0,5 cm)
Hjärtljud: 130 slag/minut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback