Dagen i korthet

2011-03-06 @ 22:48:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Den här dagen började vääldigt slappt måste jag säga.. Vi satt framför tv:n och bara tog det lungt.. Vi tittade på lite olika "skit"program och sen efter en stund så somnade jag här på soffan med Amore bredvid mig..Ysigt mysigt =) När jag sen vaknade hade jag massor med energi så då satte vi fart med våra planer för dagen.. Alle åkte iväg till Bauhaus och inhandlade lite grejer vi behövde för att någonsin bli klara i köket.. under tiden var jag hemma och slipade och grejade på dessa jäkla tråkiga skåp.. När Alle kom hem så var jag så hungerig och jäkligt irriterad på att saker och ting bara ska jäklas hela tiden..  så jag ställde mig och lagade mat åt oss.. Korvstråganoff med ris fick det bli, gottigt värre!

Efter maten satte jag fart i köket igen, när jag väl kommer igång vill jag inte sluta.. Men kan ju inte hålla på hela natten när jag ska upp och jobba imon och så tror jag iofs inte grannarna blir så glada om jag håller på att banka och greja hela natten heller hehe

Nu har jag ialf tagit en dusch för att få bort allt spackeldamm ur håret och från kroppen.. Tänkte en varm dusch skulle fungera som ett sätt att få mig att varva ner, men icke.. Jag har fortfarande massor med energi, det kommer bli svååårt att somna sen när jag lägger mig.. attans.. jag som börjar tidigt imon bitti.. synd om Alle också som få stå ut med mig som komemr ligga och prata i hundra år för att jag är rastlös haha

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Det där lät som mig, Henrik blir tokig när jag ligger och pratar och pratar när vi ska sova :P



Okej, ja det går om man bara vill att vara ifrån varandra så, dock skulle jag inte klara det. Men om man måste så måste man , eller hur.



2011-03-07 @ 16:55:13
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback