F-kassan

2011-03-13 @ 21:49:32 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, nu har jah skickat in moderskapsintyget till försäkringskassan så får vi se vad för smarriga papper dom skickar hem till mig.. Jag har nu suttit i två kvällar i rad och läst på hemsidan om allt som man ska veta om havandeskapspenning och föräldraledighet och föräldrapenning och bla bla.. Man blir ju helt störd av att sitta och läsa på deras hemsida.. krongel hit och krongel dit.. usch.. 

Blev så himla nojjig över att jag inte ska få gå på havandeskapspenning när jag vill det, så jag satte mig och skrev ut alla ansökningar och sånt skit som ska skrivas.. så har fyllt i min ansökan och skrivigt ett lååångt brev om allt som jag inte klarar av att göra på jobbet på grund av foglossningen och min jäkla rygg..  så imon ska jag ta med mig papper till chefen som hon ska fylla i.. Vill få iväg allt så fort som möjligt ifall det är något som kronglar så man har tid på sig att fixa allt sånt utan att stressa sen!


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

försäkringskassan krånglar jag också med, jag blir helt snurrig av allt och vi ska på ett informationsmöte, vi kan hoppas att det hjälper oss lite =)

2011-03-17 @ 15:35:40
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback