Paket på posten

2011-03-18 @ 19:28:12 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har jag varit och hämtat mina paket på posten. Det ena var paketet som Therese och Nathalie ska få när jag kommer ner till västervik på torsdag, så det kan jag ju givetvis inte visa någon bild på.

Men det andra paketet var från Ellos och innehöll det här:


Otroligt gulligt startpaket med små renar på. Jag och Alle förälskade oss
i det så det fick komma hem till oss =)


Även dessa tre söta bodysar fick vi hem =)
"Star of my mom" står det på dom.

Jag fick hem mitt foglossningsbälte idag också så nu får vi hoppas att det hjälper mig en del på jobbet =)

Oh jusst ja.. Thesse har skickat upp skitsöta små flisvantar med ugglor på. tog dock ingen bild på dom..
men tack gumman!


Kommentarer
Postat av: frida

Vilka söta små kläder. :) Kanske måste spana in ellos.

2011-03-18 @ 21:15:59
URL: http://friidutten.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag tror jag dör, såååå sööööta!

2011-03-19 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback