Varning för massa gnäll!

2011-03-30 @ 21:19:22 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har jag varit hemma från jobbet. Som jag skrev igår så mådde jag sjukt illa, och fick svar på inatt att det berodde på att jag behövde kräkas. Som vanligt så mådde jag bättre efter mitt kräkande men när jag vaknade i morse mådde jag sådär hemskt illa igen så jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet. Jag mår fortfarande sjukt illa men ett tag gick det att dämpa med päronsaft men nu fungerar inte det längre heller, magen skriker efter mat i mellanåt men så fort jag äter mår jag apilla.. vet inte hur jag ska tackla det riktigt =( Lillkotten behöver ju energi!

Halsbränna har jag också samtidigt som jag mår sjukt illa men den kan jag ju i alla fall tackla med Novalucol som tur är! Samtidigt har jag givetvis jävulskt ont av foglossningen idag vilket som vanligt verkligen inte är någon höjdare.. Tänk att man kan få så ont av att bära på något så underbart! *suckar*

En sista gnällig sak är att mina exem i armveckena har blommat upp och kliar så jag håller på och smälla av. Kliar och kliar och kliar, smörjer och smörjer och smörjer men inte hjälper det.. och Jaaaa jag vet att jag inte ska klia.. men jag kan ju inte låta bli när det kliar så hemskt.. så nu har jag ont också för att jag rivigt sönder, men det har jag ju mig själv att skylla.


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Niferex heter mina järntabletter. nej usch har du börjat få illamående nu med :/ det är hemskt att mår illa och behöva spy, hoppas det går över för dig snart!



Exem, är det något du brukar ha?



Och du, man får vara gnällig ;-)

2011-03-31 @ 07:35:01
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback