Dagen idag..

2011-05-04 @ 18:48:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter att vi hade varit hos barnmorskan så åkte jag till jobbet för att lämna papper till cheferna, tömma mitt skåp och säga hejdå till mina kära kollegor. Jag hade inte tänkt att vara där så länge men det blev hela dagen hihi

Både barn och kollegor blev glada att se mig, det var mysigt att vara på jobbet en sväng och bara umgås och så.. Den nya kocken hade lagat gudomligt god lasange som jag åt så mycket av så jag nästan mådde illa efteråt hahaha När jag sen satt i personalrummet och umgicks med det rastande folket så fick jag en pressent som alla hade skramlat ihop till. Det var en RockStar Baby nalle så himla fin!! tack så jättemycket ni söta!! <3

  
Visst är den grymt söt!?!                  Slänger med en magbild också =)

Pratade med cheferna också och som jag trodde så hade det spridigt sig till dom att vi ska flytta tillbaka till Oskarshamn så nu är det ingen hemlighet längre så då kan jag lika gärna börja skriva om det här också... Men det som dom ville veta vad om dom kunde gå ut med att dom sökte en fast heltidare i stället för en vikarie.. och det kan dom ju göra för jag kommer ju inte tillbaka dit sen.

Just nu är jag hungrig.. väntar på att älskling ska komma hem så vi kan börja med maten..


Kommentarer
Postat av: Lisa Hägglund

vilken jättefin mage du har fått. Kram!

2011-05-04 @ 20:22:39
Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

De var riktigt gott för att vara så otroligt lättlagat :)

2011-05-04 @ 21:20:30
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback