God Natt!

2011-05-09 @ 22:51:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu får det bli sängen! Inte för att jag är speciellt trött men har sånt tryck mot revbenen nr jag sitter upp och nu har jag fått ont i ryggen också... Ja ghar precis tagit en varm dusch men det hjälpte inte, vi skulle haft badkar så jag kunde legat där i varmvattnet och bara slappnat av! Blir ju skitjobbigt om man måste stå upp och försöka slappna av! Blev sur när jag märkte att min underbara duschtvål tog slut.. Får köpa en ny imon =)

Jäkla ruttet att Sverige "förlorade" matchen idag med..

Nu blir det sängen med min bok!
Nattinatt


Jag har provat Kiwin
Heelt underbar krämig och så luktar den helt fantastiskt!
Lite roligt att tvålen är randig också, man vet aldrig om man får vit eller grön
eller blandad tvål hihi frånig förtjusning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback