Jeppe

2011-05-28 @ 21:32:18 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har borstat Jeppe idag också.. Jisses vad mycket underull han ahde som jag fick bort, måste kännas skönt för honom nu när det är borta.. Min finfina pojke! Jag hade tänkt att duscha honom också men mig rygg och mina revben gav upp efter att jag borstat honom i 1,5 timma så duschen får bli imon eller någon dag i veckan.. Huvudsaken är att det blir gjort innan vi åker till Öland på torsdag.. För både Jeppe och Amore ska vara kvar nere på Öland tills vi flyttar ner, så dom slipper vara med i flyttlasset det blir bara jobbigt för dom. Så semester hos "farmor" får dom ha så länge =)


En gammal bild på min fina pojke =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback