Lördag

2011-05-21 @ 11:56:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vaknade vid typ 10 idag skönt att få sova utan att det är någon jäkla jeting som surrar i rummet, *som det har varit varje morgnon annars dne här veckan* inte för att jag har något imont jetingar så, men dom låter ju så förbannat och små är dom ju inte heller som jäklarna.. 

Morgonen har dock inte börjat så bra för här sitter jag och har grymt jäkla ont i revbenen och ryggen.. =( antar att jag får sota för mina målar och spackla timmar igår.. Har även haft ont inatt men då har jag haft ont i magens övre del precis som att bebis har tryckt och hållt på, jag vet inte men himla ont har det gjort och tungt börjar det bli nu att vända på sig!! Varje gång jag har vänt på mig har det ilat till som faan i hela murran.. inte skönt!!

Vet inte riktigt vad den här dagen ska bjuda på.. Det jag vet är att vi ska åka och köpa en pirra så att Alle slipper bära 1 elr 2 kartonger i tagen ner till källaren.. går fortare med pirra =)

Jag får skriva mer sen så får vi se vad dagen bjudigt på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback