Smörgåstårta!

2011-05-24 @ 21:09:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi är hemkommna från våra äventyr. Hehe njah äventyr är väl att ta i! Vi har varit på skroten och kastat elektroniksakerna vi inte skulel ha kvar, och så var vi iväg och bytte däcken på bilen.. Vi var även och hämtade ut vår finfina skötväska som kom idag så den har jag kollat igenom så att det inte blivigt några skador i frakten, det hade det inte den va så fin så! Längtar efter att få använda den! hihi

Älsklingen min hade tagit med sig smörgåstårta hem från jobbet som var över.. Så det har jag ätit nu ikväll jäklar vad gott det var :D

Nu ska jag se Desperate Housewives, fy fan vad jag stör mig på Lynette hon är fan dum i huvudet.. går inte allt precis på hennes sätt så är det fel.. stackars Tom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback