Tagit i lite för mycket?

2011-05-23 @ 16:27:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har varit flitig här hemma idag, jag har gjort en himla massa saker så kändes skönt att kunna bocka av flera saker på vår "att-göra-innan-visning-lista". Jag flyttade även ut alla kartonger från sovrummet ut till hallen för jag tänkte att det kanske sporrar Alle till att köra ner som i källaren sen när han kommer hem hihi Men det var inte sån jättebra idé att flytta på dom för jag tog nog i lite för mycket för jag fick massa sammandragningar, så jag fick lov att sätta mig här och vila lite. =/

Tanken är att jag ska fortsätta måla sen när jag har vilat en stund.. jag blir så sporrad att fortsätta när jag ser att vår lista blir mindre och mindre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback