BVC, ÖF och promenad!

2011-11-15 @ 19:48:00 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag var vi på BVC för att mäta och väga Olivia. Hon växer min lilla bebis.. snart är hon inte någon bebis längre!

Vikt: 6200g (+860g)
Längd: 63,4cm (+2,4cm)
Huvudomfång: 40cm (+1cm)

Gissa om jag blev förvånad när vågen visade så mycket! Jag frågade först om det var fel på vågen haha jag kunde fan inte tro på att hon hade gått upp så mycket.. nästan 1 kg! Mins stora lilla älskling!

Efter BVC så mötte vi Sandra och Elwin i väntrummet för att sen gå tillsammans in på öppna förskolan. Olivia och jag har inte varit där på jättelänge så det var mysigt att gå dit igen. Vi fick även med oss Olivias fina gipstavla hem, den blev jättefin!

Nu ikväll så har vi gått en promenad med mamma och brorsan. Eller ah.. det var mamma och jag som gick promenad. brorsan gick bara några meter bakom och babblade i sin telefon, inte så roligt sällskap det inte hehe men det var skönt att komma ut lite även att det är svinkallt ute!

Nu ska jag ta hand om min väldigt missnöjda lilla unge, det är ett himla gnällande på henne idag.. men men sånt e livet som småbarns mamma.. då får man stå ut med mycket gnäll =P

Trackback