Duktig!

2011-11-29 @ 22:56:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När jag vaknade i morse hade jag massa saker i huvudet som jag ville få gjorda idag, så jag skrev ner allt och jobbade mig igenom hela listan.. bra jobbat tycker jag!

Jag ville bland annat ta kort på Olivia så att vi kunde göra julkort.. men det ville inte riktigt Olivia vara med på.. några fina bilder fick jag i alla fall så julkort är nu beställda! Nästan alla julklappar är beställda också, DET känns skönt! Olivias julklapp har vi nog redan sett ut, vi får se om det blir det vi tänk och tittat på =D

Medan jag arbetade mig igenom min lista så var Denise här och höll mig lite sällskap.. trevligt var det för det var länge sen vi sågs sist! =)

Nu ska jag lägga mig intill min underbara dotter och sova tänkte jag =) God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback