Helknäppt

2011-11-24 @ 22:56:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag skulle ha kollat på fråga Olle dokumentären egentligen men det var ju helsjuka grejer ikväll, nån lever med dockor och en annan är gift med eifeltornet, men har samtidigt ett intimt förhållande med Berlinmuren.. ja ni hör(läser) ju så sjukt!!! så.. vi gick och la oss i stället.. så nu ligger vi här.. Olivia har somnat vid tutten, och jag funderar på att läsa men vet inte om jag pallar.. äh blir nog att sova..

God Natt

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Nu har jag hittat din blogg, vet inte om du kommer ihåg att vi skrev innan våra guldklimpar kom? Jag har varit lite off på bloggen och bara skrivit ibland men aldrig hunnit med o läsa någonannans , hur känns det o vara mamma? Och grattis till er sötnos :)

2011-11-25 @ 16:15:53
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback