Nu är vi hemma igen =)

2011-11-03 @ 23:13:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Helgen var som vanligt mysig med min älskade! Vi var på babysimmet i lördags och sen umgick vi bara och hade det mysigt! Alle jobbade viserligen i lördagsnatt men då på kvällen hade jag mysigt sällskap av Thesse och Linnea =)

I måndags packade Olivia och jag ihop oss och for till Öland. Där har vi varit hela veckan och kom hem idag. Jättemysigt har vi haft det! Karin hjälpte mig att komma igång med min stickning (ja, jag har börjat sticka och jaa jag känner mig som en gammling men vem bryr dig, det är roligt!). Vi var iväg och handlade i tisdags och Olivia var som vanligt en pärla i affären och satt där i kundvagnen(en sån med bebisstol) och tittade på alla människor och givetvis på lampora.. Lampor är en stor favvo! I Onsdags så var vi bjudna på middag hem till tant Ensi och Arne, såå himla mysigt och så berättade hon om när Alexander var liten, så berättade hon lite saker som hon varit med om i sitt liv och sånt. Det är verkligen så himla mysigt att lyssna på när hon berättar saker för det låter som att hon berättar en saga =) Hon borde läsa in barnsakor tycker jag!

Idag så åkte vi hem igen, och då kom Thesse och Linnea på besök och ska sova över här inatt! Mysigt tycker jag, det var länge sen! Vi har kollat lite på tv och så såg vi en film. Barnen sover nu och vi sitter och pratar skit =)

Kommentarer
Postat av: Thess || Linneas mamma

Tack för en mysig kväll gummsan!!

2011-11-04 @ 21:52:50
URL: http://tstruwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback