Börjat med smakisar

2011-11-13 @ 22:35:00 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Farsdag idag! Jag började med att baka sockerkaka som Alle kan äta.. sen kom min pappa hit en sväng på lite fika och vi pratade en massa. När han skulle gå hemmåt så gick vi till affären.


Vi köpte lite mat och frukt till Olivia så att hon kan börja med smakisar.
Hon har provat mosad banan och rivet päron innan i veckan och det gillade hon!


Hon tyckte om gröten, men det var ju såklart lite konstigt =)
Törstig blev hon också så hon fick vatten i en nappflaska..


Kvällsmys till mamman och pappan!

Avslutningsvis måste jag gratta alla pappor på farsdag!
Både jag och Olivia har väldens bästa pappor!!

Hade inte jag haft min pappa hade jag aldrig varit den jag är idag, tack min älskade pappa för att du finns!

Trackback