Veckan som gått

2011-11-12 @ 21:47:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Måndag: Då satt vi framför tvn heeeeela dagen och bara var.. jag stickade även klart tofflorna som jag stickat till Olivia, skitsöta blev dom =)

Tisdag: Vi gjorde inte så jättemycket.. gick en promenad och så gjorde jag pannacotta för första gången.. det blev gottigt men såå mastigt eftersom att jag hade smält chocklad och hällt över.. så det blev jävulskt sött men gott =)

Onsdag: Då for vi till västervik och hälsade på Therese och barnen, så trevligt så =)

Torsdag: Vi traskade in till staden för att träffaDenise, Frida och lilla Adrian. Frida och jag hade inte träffat varandras barn innan så det var mysigt och trevligt.

Fredag: Gabriella skulle åka hem så vi gick in till stan i tid så att vi hann att äta lunch.. det blev sushi! Väldigt gott var det! På väg till bussen sen så var det en idiot som kom och körde i en jävla fart.. pakerade och precis när vi skulle gå över så bakar fanskapet i samma fart smo han kommit med.. det var precis att jag hann dra till mig vagnen! Annars hade han kört över min lilla tös.. jäklar vad arg jag var på den där idioten.. både jag och Gabriella gapade på han men han var så jävla feg så han bara gick utan att bry sig typ.. usch. jag blev så skärrad så jag började gråta sen när han gått iväg.. tur att jag hann dra till mig vagnen alltså!!

Senare på dagen så följde jag med mamma in till stan igen för att kolla på min bror som skulle sjunga på flanaden.. han sjöng två låtar och jag blev överraskad över hur bra det var!  Jag har ju bara hört när han går hemma och vrålar haha men när man hörde honom med musik och med sitt självförtroende han har på scenen så blev det bra =)

Lördag: Idag så har vi varit på babysim, så mysigt så! När vi kom hem så vilade vi i 30 minuter.. Jag blir skittrött av att gå upp vid sjutiden.. jag är ju van att sova fram till 9 varje dag typ.. Olivia är ju ingen morgonbebis, ännu.. det lär ju komma snart när hon vill gå upp vid klockan 6 varje morgon.. då kommer jag att vara tröööööött hihi^^ Men i alla fall... vid halv elvatiden så kom Therese och barnen hit och hälsade på, vi åt lite lunch och pratade en massa skit sen gick vi hem till min mamma och umgick lite också =) När vi gick därifrån så ringde vi till Alexander att han skulle möta oss vid pizzerian.. så pizza vart det till middag idag..

Nu ikväll så är det färsta kvällen på länge som det över huvudtaget har fungerat att natta Olivia.. jag har varit inne hos henne en gång än så länge och det är ju bra =) ska prova mig fram lite får vi se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback