Dagens dag

2011-10-11 @ 20:34:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi skulle åkt till Öppna förskolan idag.. Men efter den här hemska natten som vi hade jag och Olivia så orkade vi inte.. Olivia hade feber efter vaccinet och sov i 10 minuters intervaller så jag fick inte sova nått.. vid klockan 6 i morse så somnade hon ordentligt och då fick jag äntligen sova i 3 timmar.. jag har inte direkt varit på topp idag kan man säga ^_^

Vi åkte i alla fall och umgicks med Thesse och Linnea i stället, och så följde vi med dom till bowlinghallen där dom skulle fira Thesses lillebror Andreas som fyller 17 år idag. Det var trevligt! Efter att vi varit där så körde jag dom till bussen eftersom att dom skulel åka hem till skåne idag.

När jag kom hem så började jag fixa och dona lite här hemma och nu ser det acceptabelt ut här igen.. Jag passade på att ta en vaarm skön dusch medan Olivia var på bra humör.. efter  det så kom mamma och Valle förbi på fika, det var också trevligt.. Dock blev Olivia vääldigt trött så jag nattade henne och nu sover hon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback