svar till vem-du-nu-är..

2011-10-07 @ 12:52:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Anonym om Rutinkaos...: det är faktiskt bara en bebis du kanske får tänka på att du får anpassa dig efter hennes behov och inte tvärtom

Är det sant? är det jag som ska anpassa mig efter henne?? shit det var något nytt! allvarligt talat, jag gör inte annat... men om du själv har barn(som det inte verkar som på din kommentar) så vet du hur värdefullt det är med lite egentid lite då och då.. och eftersom att vi har haft en bra fungerande rutin så är det ganska frustrerande när den inte längre fungerar.. jag hade inte "gnällt" om det var någon enstaka gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback