Tisdagen..

2011-10-25 @ 20:59:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag hade tänkt att Olivia och jag skulle ha traskat bort till Öppna förskolan idag.. men jag orkade inte så det blev aldrig av.. jag ångrar det lite nu såhär ikväll, skulle vilja ha hem gipstavlan vi gjorde när vi var där förra gången.. men men.. Denise kom hit en sväng och umgicks i stället och det var ju trevligt.. När hon åkte hem så gick jag bort till mamma en sväng och pratade massa skit.. Det var rätt mysigt hemma hos mamma idag faktiskt! Jag skulle ge Olivia mat så jag satte mig i mammas säng och sen somnade Olivia så jag la ner henne där i sängen.. och där låg vi, alla tre.. Olivia sov och jag och mamma låg och pratade om en massa saker =)

När Olivia och jag kom hem så tog vi oss ett bad tillsammans.. Hon var så glad och tyckte det var skönt och roligt! Efter badet så hade vi en jättemysig stund vid skötbordet.. jag torkade av henne och smörjde in henne.. vi gosade och varvade verkligen ner.. Efter det så gick vi lungt och fint genom lägenheten och sa godnatt (Jag har lånat den idén från familjen Walliander, bra grej som tusan det där!) till grejerna. Sen satte vi oss i sängen och sa godnatt till lampan och släkte den, tände stjärnorna och satte igång avslappningsmusiken.. Jag kände verkligen hur hon slappnade av i famnen på mig medan hon åt och så somnade hon rätt fort.. hon fick ligga en stund i min famn innan jag la ner henne i sängen.. men nu ligger hon i sin säng och sover sött.. jag hoppas det håller i sig en liten stund till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback