bra start på dagen??

2011-09-13 @ 07:50:58 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vår morgon:
* kräks i massor
* bajs överallt
* magknip
* magmassage
* minifom droppar
* amning
* försvunnen napp
* mer kräks
* väldigt ledsen bebis emellanåt
* väldigt trött bebis

Väldigt rolig morgon, detta har hållt på sen klockan 6:30.. både jag och Olivia är helt slut.. nu har allt ordnat upp sig och Olivia har somnat igen.. jag hade funderingar på att gå upp och äta frukost, men jag försöker nog sova lite till i stället.. sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade inatt visade den 02:15.. så har inte sovit så mycket.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback