Långt

2011-09-16 @ 19:52:21 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev inte så mycket gjort igår, jag var hängig och seg, Olivia var rätt trött hon också så det blev att vi sov en hel del..

Idag har vi inte heller gjort många knop.. jag har fixat med alla bilder som vi ska framkalla, huuur många som hellst!! vi ska ha några förstorningar också men det har vi inte bestämmt vilka ännu..

Olivia blev så glad när pappa Alle kom hem idag, så dom gossade och busade en stund och sen åkte vi till Maxi för att inhandla tacostillbehör.. ska bara natta lillhjärtat så ska vi fixa mat sen och se på film.. :-)

Nästa vecka får jag nog hem bröstpumpen som jag beställt, då ska Alle få börja ge Olivia mat på kvällen och natta henne när han är hemma! eftersom att han jobbar som han gör får man komma på saker dom kan göra tillsammans så att deras band blir starka!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så gör vi här hemma också. Jag pumpar en omgång som Emil ger med flaska de sista han får på kvällen. Då lär dom sig att ta flaska, och att pappa också kan ge mat, bra träning. Och varje gång de är baddax så tar Emil de. De är deras lilla grej som dom har för sig själva utan mig! :)

2011-09-16 @ 21:13:41
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback