Pyamas

2011-09-24 @ 20:36:52 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

På skötbordet nu innan nattning så var Olivia sitt vanliga glada jag, skrattade, log och var så kvällsbusig som hon brukar vara! Det var härligt att se efter den här tuffa dagen! vi gjorde lite magmassage med babyolja och försökte få ut lite luft men det kom inget, men hon brakade ut rätt mycket luft innan vi gick och gjorde oss i ordning! Jag grävde fram en pyamas i stl 62 och tog på henne ikväll för att dom andra är smutsiga.. den passade.. stl 62 (pyamasarna är ju så stora i storlekarna).. på min lilla lilla snorpan! behövde bara vika lite i slutet på armarna och benen.. hon växer minsann.. tänk när vi kom hem från BB fick jag vika hennes pyamas i stl 50 på samma sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback