Städa med vaken bebis?

2011-09-09 @ 14:30:05 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivia har en sovardag idag verkar det som. Just nu ligger hon i babygymmet och busar lite men innan så sov hon i flera timmar. Så då passade jag på att laga mina brallor så slipper jag lägga pengar på det just nu =P och så satt jag och fyllde i hennes "mina första år" bok. Synd bara att jag inte gjorde saker som att diska, damsuga och torka golv.. men jag kanske kan få göra det för Olivia även att hon är vaken, jag kan ju prova och hoppas på det bästa.

Ikväll kommer Alexander hem!
Så det blir film och massa mys ikväll..
En myskväll bara vi tre! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback