Föräldraträff och BVC

2011-09-07 @ 21:01:46 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag var Olivia och jag på föräldraträff. Det var trevligt, vi är just nu 5 familjer som träffas och så ska det komma in en familj till. Den yngsta bebisen skulle bli två veckor snart och den äldsta bebisen var fyra månader. Tänk att Olivia har varit såå himla liten. I mina ögon har hon ju inte vuxigt så mycket! Älskade unge!

Efter föräldraträffen så gick vi ner till Ulla-Carin för det var minsann dags att väga och mäta Olivia igen. Vi pratade om att det är dags för vaccination nästa gång vi träffas. Uscha det kommer göra ont på min lilla sessa =(

Vikt: 4860g (+220g)
Längd: 58,3cm (+1,8cm)
Huvudomfång: 38cm (+0,5cm)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback