Bakslag!

2012-04-17 @ 23:27:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har nu kommit in i en fas där Olivia inte vill sova själv, över huvud taget... bakslag så det sjunger om det!! Det går inte ens att lägga henne i sin säng när hon sover på dagen.. och hon sover ca 3 ggr på dagen fortfarande.. såå där sitter vi i soffan hon och jag.. har jag tur så kan jag lägga henne brevid mig, men oftast så vaknar hon och försöker lura mig att hon är pigg, så får hon sitta i mitt knä igen så slocknar hon på två röda..

Vi får hoppas det är en kort period, och inte en 3månaders period som vi hade förut när sömnen kronglade.. det händer ju mycket med henne nu och hon suger ju åt sig allt som en liten svamp.. och hon utvecklas i rasande fart... älskade barn! <3

Nu ska jag (förhoppningsvis) stänga mina blå för natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback