Hemskt

2012-04-09 @ 20:26:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Natten var hemsk! Olivia vaknade flera gånger under natten och var näst intill otröstlig.. det enda som hjälpte var att jag fick sätta mig upp och ha henne på bröstet och så fick jag sitta så.. det var synd om henne =(

Så efter en hemsk natt så har vi bara tagit det lungt i soffan framför tvn och datorn.. Olivia somnade efter lunch och sov i 5 timmar.. gissa vart? jo givetvis på mitt bröst och det gick inte lägga ner henne heller.. så här satt jag.. kollade på serie på datorn och nån film på tv.. fanns en massa annat jag kunde gjort men ja.. nu blev det långmys med min lilla sjukling..

Febern slog till nu ikväll också, ingen hög men ändå.. hon sover i sin säng nu i alla fall.. jag höjde hennes madrass i huvudändan med en kudde får vi se om det hjälper något..

Nu blir det snart en vaarm dusch =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback