Sandra och Elwin dag =)

2012-04-04 @ 22:04:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fagen har vi spenderat hemma hos Sandra och Elwin. Lika trevligt som vanligt förutom att ungarna var jäkligt gnälliga till och från.. rätt vad det var så bröt dom ihop typ.. knasungar <3

Nu ikväll har jag haft besök av mamma, Valle och pappa en stund.. trevligt.. När dom hade gått hem skulle jag träna tänkte jag.. men vem vaknade då? LillLoppan såklart så det blev ingen träning.. hon somnade precis om, så då kan jag inte träna för jag får inte duscha efter klockan 22.. värdelöst att på i lägenhet i det fallet.. =/ så det får bli träning en annan dag.. imon ska jag gå in till stan så då får jag en jäkla träning med mbtna :P

Nu ska jag se klart Body Of Proof och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback