Buzzador!

2012-08-25 @ 15:31:00 | Publicerat i: Buzzador | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag är medlem på en sida som heter Buzzador där man kan anmäla sig till olika kampanjer som dom anordnar.. Har man tur så blir man utvald till att pröva olika produkter!

För ca två veckor sen blev jag utvald att prova hårschampo och hårprodukter från Pantene pro-v, och idag kom paketet!! Dom här produkterna kommer att lanseras i Sverige till hösten, så det är kul att vara utvald att prova redan nu! Till mig var det schampo, balsam, inpackning och ett spray som ska skydda håret när man plattar och fönar det..

Jag fick även 5 flaskor med schampo till 3olika hårtyper som jag ska dela ut till mina vänner. Så mina kära vänner om det är någon som vill prova ett schampo så säg till! Det finns 2st för normalt/tjockt hår, 2st för fint/tunt hår och en flaska för färgat hår :)


Kommentarer
Postat av: S

Jag vill ju såklart, men de vet du ;)

2012-08-25 @ 16:25:26
Postat av: Thess || Linneas mamma

Hihi =) jag kom oxå med men jag får mitt paket i nästa vecka. Puss

2012-08-25 @ 16:40:48
URL: http://tstruwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback