Det gick upp ett ljus!

2012-12-20 @ 12:42:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Va fan! Julafton är ju på måndag!! Panik, vi är ju inte julklappsklara ännu.. Hur ska vi hinna med det och julgodis ska jag göra till Alexander me.. Plus att han ska åka iväg och fiska med ett par kompisar på lördag.. Himmel vad stressad jag blev plötsligt!

*tar ett djuupt andetag* nä, det kommer att bli bra utan stress! Alexander är värd att få åka iväg och jag kan stanna hemma och fixa och dina ist för att åka iväg till farmor Karin på lördag! Då hinner jag göra godis, städa lite(om kroppen tillåter), fixa skinkan.. Sen på söndag kan vi åka och fixa dom sista klapparna :) kommer lösa sig fint detta!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hur har du som är så julgalen kunnat missa att det bara är fyra dar till dopparedan :P

Postat av: Angelica

Haha jaa det undrar jag oxå! Tiden går nog för fort och jag hänger verkligen inte med!

2012-12-20 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback