Ja...

2012-12-09 @ 23:47:00 | Publicerat i: Veckorna för sig | Inlägget har 4 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag får väl blogga via webbläsaren då om appen ska vara så tjurig!

Vi går in i vecka 26 idag och det är full rulle på Grynet, speciellt på kvällen när jag lagt mig och när Olivia sitter i mitt knä eller ligger och gosar mot bröstet.. Igår lång jag bredvid henne när jag nattade henne och då höll Grynet på och sparka för fullt, dom sparkarna kände ju Olivia för hon låg så tätt intill mig och jäklar vad sur hon blev!! Haha inte lätt att hålla sig för skratt då heller :P

Jag skulle ha bakat saffransbullar idag men jag orkade inte så det står på att-göra-listan imon :) hoppas på en lite piggare dag imon bara! 

 
Nu vet jag inte hur det blev med bilden men den är ialf tagen i vecka 25.. Det finns EN väldigt störande grej på den här bilden... Kan ni gissa vad? (Ni som känner mig borde hitta det "stora" felet!)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag gissar på den snea tavlan för sånt stör mig med :P

Postat av: Denise

tavlorna bakom dig:P

2012-12-10 @ 13:57:42
Postat av: Sussi

Jag kunde bara tänka på vilken fin mage du har =) En sån vill jag också ha när jag är i samma vecka!

2012-12-10 @ 21:34:01
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Angelica

Åh tack vilken fin kommentar :)

2012-12-11 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback