Vecka 27

2012-12-16 @ 19:38:00 | Publicerat i: Veckorna för sig | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vecka 27 går vi in i idag. Grynet är vi ungefär 36 cm lång och väger ca 1 kg. Det märks att h*n är stark nu för nu ser man ibland sparkarna på utsidan av magen, det är så himla häftigt! Tänk vad fort man glömmer från sin tidigare graviditet.. Jag kan även känna vart i magen h*n befinner sig och har ett par gånger kännt en arm eller ett ben med handen, svårt att avgöra vilket :)

Imon ska jag göra glukosbelastningen vilket inte känns så himla upphetsande, men det är ju bara att göra! Jag har även läkartid imon me så hoppas på långtidssjukskrivning nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback